Babbelbox

https://http://everyoneweb.com/wa/Presentation_tier/Index.aspx?WebID=DeesBackpacken&BoomID=B1&KnooppuntID=K462
Nieuwtjes??? wat gebeurd er thuis?
Gepost door : Daisy met ip: 193.22.23*
Op: 22/11/2010 10:51
Dus ik zit hier lekker in het zonnetje en jullie in de vries kou maar wat gebeurd er allemaal terwijl ik weg ben? Wat zijn de nieuwtjes?

Wie liet er laatst zijn blote kont zien???

Ik wil wel een beetje op de hoogte blijven dus laat het me weten!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: mama met ip: 193.22.23*
Op: 26/11/2010 19:53
hallo lieve daisy,

hier is alles goed , wij maar wachten op een telefoontje of zo.....

druk daar, of niet. wat ga je morgen doen . heb je al wat gevonden daar.

leuke mensen ontmoet.

ik hoop dat het leuk is daar.kusssss mama of zoals jij mij altijd riep marie-janne..... :

Gepost door: Daisy met ip: 203.97.5*
Op: 29/11/2010 00:27
Lieve Mama,

Gelukkig belde ik je dan snel daarna

Het is zo druk geweest met zoveel leuke mensen gaan stappen en hike etc.

Ik bel je snel weer

Gepost door: diana met ip: 109.33.22.*
Op: 04/01/2011 15:52
Je wilde graag weten wat er hier thuis gebeurt, nou zal je eens op de hoogte houden van onze dingen. met sinterklaas had ik een afvoer die in plaats van water erdoor liet, het water naar boven pompte en ik dus een woning met water had staan. we zijn nu druk bezig om Tanja haar slaapkamer weer mooi te maken wat die was het zwaarts getroffen. Verder is Ron met oud en nieuw door zijn rug gegaan en hoeven we dus niet meer te dansen haha. Jesse is een beetje verliefd maar ook weer niet en hij begint morgen 5 jan. voor het eerst met een krantenwijkje . Die is dus ook lekker bezig, kan hij alvast gaan sparen voor later. Verder is nederland nu weer sneeuwvrij en gaat het een beetje dooien, zal bij jou wel anders zijn. Als ik toch geen kinderen had was ik echt zo bij je langs gegaan. Ben wel jaloers hoor maar ja. Ik las dat je voor het eerst kerst hebt gevierd, zo als jij het hebt gedaan doen wij het al jaren dus als het je bevallen is kan je altijd nog eens langs komen met de kerst als je ooit weer in dit kikkerlandje komt. Heb maar heel veel plezier daar en ik lees heel graag je verhalen Kus Diana

Gepost door: Daisy met ip: 121.72.68.*
Op: 07/01/2011 01:29
Hoi,

Zoals jij het heerlijk vind om mijn verhalen te lezen... zo geniet ik nu net zo hard van jou verhaal. Dan krijg ik toch een beetje het gevoel dat ik niet zover weg ben.

maar wat een ramp met dat water... sh*t zeg. Al vond ik het als kind nooit zo erg als ik me kamer mocht gaan vernieuwen... wat meestal bij elke verhuizing was.

Hoe is de krantwijk gegaan? Is tie het vroeg uit bed komen nu al beu? Of hoeft hij niet zo vroeg?

Echt kei leuk dat je wat gepost hebt.. dankjewel... hou me op de hoogte

Liefs Daisy

Gepost door: diana met ip: 109.36.204.*
Op: 08/02/2011 01:40
Hallo hallo,

Was al weer even geleden dat ik wat schreef.

Ron zijn rug doet het weer helemaal maar toch gaat hij me nog steeds niet over die drempel tillen, Tanja haar kamer is bijna klaarnog de afwerk latjes voor het laminaat maar die moesten ze eerts weer gaan maken ( komt uit belgie en daar denken ze niet vooruit dat misschien mensen die bij hun vloer willen hebben), Ron heeft van een lichtslang een hele mooie verlichting gemaakt voor haar nieuwe bureau, ik zal binnekort de foto's wel op mijn hyves zetten.

Verder doet Jesse het goed in de krantenwijk echter is hij per eind april weer werkloos want dan gaat de verspreidingsfirma er mee stoppen , schiet dus lekker op. Ik zelf ben druk bezig met taarten bakken zoals je op de hyves hebt kunnen zien en ik moet zeggen het gaat me aardig makkelijk af.

We hebben ook weer een groot drama achter de rug ( nou ja drama) Ik had al vanaf eind november steeds jeuk en volgens de dokter was het een allergiesche reactie alleen waarvoor was de grote vraag, Tanja begon ook al mee te doen en die ook aan de zalf en tabletten. Komen we er twee weken geleden achter dat we luizen hebben , bah begint alweer te jeuken haha. Tanja had er meer dan 100, echt die meid zat er onder , wat moet die een jeuk hebben gehad en zelfs luizencontrole op school gehad en daar hadden ze niets gezien. Nu zit ze in een groepje van 5 meieden en drie hebben er luizen , heerlijk dat duurt dus wel even en ondertussen draait mijn wasmachine over uren. Jesse heeft deze week een cito week en hij wil het net zo goed doen als vorig jaar, toen had hij de hoogste score van bijna 100 mede leerlingen, Yes goed he, had vorige week ook al een dikke 10 gehaald en ik ben dus helemaal trots op die spijker van me. Hij is al weer een beetje gegroeid en mag dus niet mopperen en tanja is alweer wat kwijt dus dat gaat ook goed. Volgende week is ze jarig ( valentijnsdag ) en dan heb ik geregeld dat ze naar een boer kan om de koeien te bekijken want die meid is echt gek van koeien. Ik ga nu stoppen want moet nog even een stukje varen ( bah bah bah , het is bijna 2 uur snachts)

DFoei dikke kus en heb veel plezier daar,, Groetjes diana

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |